Sennheiser guidePORT Statistic Manager - oprogramowanie systemu oprowadzania wycieczek
O dostępność zapytaj sprzedawcę
Znalazłeś produkt taniej?
Tutaj negocjuj cenę
Tutaj negocjuj cenę
Zwrot do 14 dni
od daty zakupu
od daty zakupu
Darmowa wysyłka
już od 399 zł
już od 399 zł
Sennheiser guidePORT Statistic Manager - oprogramowanie systemu oprowadzania wycieczek
Oprogramowanie guidePORT Statistic Manager oddzielnie odczytuje dane z każdego odbiornika guidePORT, gdy zostaje on oddany na końcu wizyty. Tym sposobem można w bardzo szybki i prosty sposób uzyskać informacje, gdzie i jak długo przebywał zwiedzający korzystający z danego odbiornika.
Takie rozwiązanie pozwala na stworzenie kompleksowych profili użytkowników oraz ich zainteresowań. Są to bardzo istotne dane, które mogą posłużyć do stworzenia ekspozycji jeszcze ciekawszych dla zwiedzających i zaoferowania im dodatkowych usług. W analizie można też uwzględnić sklep z pamiątkami czy restaurację.
Wszystkim zwiedzającym, na końcu ich wizyty, można zaoferować wydruk przedstawiający trasę, jaką przebyli podczas oglądania ekspozycji. Taka informacja nie tylko powie im to, co właśnie zobaczyli, ale też to, czego nie udało się im zwiedzić. To może zachęcić ich do kolejnej wizyty w tym miejscu.
Oprogramowanie guidePORT Statistic Manager oddzielnie odczytuje dane z każdego odbiornika guidePORT, gdy zostaje on oddany na końcu wizyty. Tym sposobem można w bardzo szybki i prosty sposób uzyskać informacje, gdzie i jak długo przebywał zwiedzający korzystający z danego odbiornika.
Takie rozwiązanie pozwala na stworzenie kompleksowych profili użytkowników oraz ich zainteresowań. Są to bardzo istotne dane, które mogą posłużyć do stworzenia ekspozycji jeszcze ciekawszych dla zwiedzających i zaoferowania im dodatkowych usług. W analizie można też uwzględnić sklep z pamiątkami czy restaurację.
Wszystkim zwiedzającym, na końcu ich wizyty, można zaoferować wydruk przedstawiający trasę, jaką przebyli podczas oglądania ekspozycji. Taka informacja nie tylko powie im to, co właśnie zobaczyli, ale też to, czego nie udało się im zwiedzić. To może zachęcić ich do kolejnej wizyty w tym miejscu.
Specyficzne kody
Komentarze (0)