Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji na temat polityki prywatności znajdziesz tutaj.

Lynx Studio Aurora(n) 16 USB - konwerter cyfrowy/interfejs audio
  • Lynx Studio Aurora(n) 16 USB - konwerter cyfrowy/interfejs audio
  • Lynx Studio Aurora(n) 16 USB - konwerter cyfrowy/interfejs audio

Lynx Studio Aurora(n) 16 USB - konwerter cyfrowy/interfejs audio

22 590,00 zł
Brutto
O dostępność zapytaj sprzedawcę
Oblicz ratę! logo
Znalazłeś produkt taniej?
Tutaj negocjuj cenę
Zwrot do 14 dni
od daty zakupu
Darmowa wysyłka
już od 399 zł
Szt:

Aurora (n)

należy do drugiej  generacji wielokanałowych konwerterów  z Lynx Studio (USA).  Swoją niebywałą popularność  w studiach muzycznych zdobyła dzięki niemalże idealnej  konwersji , która nie  wnosi żadnych  podbarwień  do konwertowanego  dźwięku, zachowuje się jakby była "przeźroczysta" .  To pozwala  łatwo zapanować nad miksowaniem, rejestracją w studio i na koncercie oraz w procesie  masteringu.

Udostępnia w zależności od wersji: 8, 16, 24 lub 32 kanały wejściowe i tyle samo wyjściowych . Nowością  jest rejestracja audio ( do 32 kanałów)  bezpośrednio na karty Micro SD Card  bez udziału komputera. Pracuje samodzielnie lub z komputerami PC i MAC przez wymienne interfejsy: Dante, Thunderbolt, HD ProTools lub USB. Można ją konfigurować poprzez dobór  modułów wejścia /wyjścia, zarówno analogowych lub cyfrowych, a także  preampów dla podłączenia  mikronów, bezpośrednio gitar czy instrumentów .   Zegar synchronizujący drugiej  generacji SynchroLock-2 zapewnia błyskawiczną synchronizację zegarów taktujących w zaledwie kilka sekund.

  • wielokanałowy referencyjny konwerter studyjny, do 32 kanałów audio z 24-bit/192 kHz,
  • samodzielny (do 32 kanałów) rejestrator/ odtwarzacz audio (zapis na kartę Micro SD bez udziału komputera)
  • możliwość rozbudowania o przedwzmacniacze mikrofonowe, gitarowe i liniowe, wyjścia/wejścia cyfrowe itd.
  • wymienialne interfejsy komputerowe: Lt- HD Pro Tools, Lt-Thunderbolt, Lt- Dante i Lt-USB
  • dwa referencyjne wzmacniacze słuchawkowe niezależnymi przetwornikami dla monitorowania
  • współpracuje z Windows i Mac OSX oraz samodzielnie

Aurory serii (n) stanowią kulminację badań prowadzonych latami nad poprawą przetworników Auror 16 /8. Nowe Aurory (n) zapewniają szerszy, bardziej otwarty, nieskompresowany i niepodbarwiony dźwięk, który pomaga w miksowaniu i masteringu, w zdalnej rejestracji oraz w transmisji "na żywo"

Aurora (n) korzysta z technologii FPGA, która pozwala na wymianę pokładowego oprogramowania, a to dla użytkownika oznacza ciągłą poprawę funkcjonalności i możliwości urządzenia , bez konieczności jego wymiany.

Aurora(n) obsługuje różne interfejsy komputerowe jak: Thunderbolt, Dante, ProTools|HD i USB, oraz Fire Wire.
Ma możliwość oprócz wymiany interfejsów rozbudowę o ważne w studio procesory jak : przedwzmacniacze mikrofonowe , liniowe i gitarowe LM-PRE4 złączą cyfrowe LM -DIG .Wzmacniacze słuchawkowe
Aurorę (n) wyposażano  w dwa audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe z niezależną regulacją głośności na frontowej ściance. Służą  do kontroli rejestracji nagrań , a także do monitoringu
Ekran TFT LCD w Aurorze (n)
o wymiarach 480 X 128 umożliwiający śledzenie poziomów dźwięku wskaźnik - VU oraz umożliwia szybki dostęp do wszystkich funkcji u 

Atuty:

• kompletnie przeprojektowana architektura w oparciu o konwertery Hilo i Aurora 16 i 8

• możliwość skonfigurowania pod wymagania użytkownika

• rejestracja wielokanałowa bez udziału komputera nagrywanie i odtwarzanie aż do 32-kanałów w czasie rzeczywistym na kartę Micro SD ( do 2 GB)

• możliwość wbudowania dedykowanych preampów mikrofonowych i gitarowych (4 lub 8 kanałów) oraz liniowych.

• możliwość wbudowania sumatorów analogowych dla zmiksowania

• większa liczba możliwych torów audio od 8,16, 24 do 32

• obsługa różnych interfejsów: Thunderbolt, Dante, USB, ProTools|HD

• obsługa modułów cyfrowych In/Out z AES3, S/PDIF

• ultra-szybki system synchronizacji - Synchrolock 2

• audiofilskie wzmacniacze słuchawkowe dla monitoringu z konfiguracją

• poszerzona transparencja dźwięku

• obniżone szumy własne i zniekształcenia THD

• Word clock z 1 wejściem i 3 wyjściami

• brak wentylatorów

• zasilanie 230V wewnętrzne

• zaprojektowany i wyprodukowany w USA

• rack 19" wysokość 1H

.
Modele:

Aurora (n) 8 In/Out  + Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 8 In/Out +4 Mic Pre + Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 8 In/Out +4 Mic Pre+AES I/O +  Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 8  In/Out +8 Mic Pre + Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 8 In/Out +8 Mic Pre+AES I/O +  Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 8 In/Out +AES I/O + Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2

Aurora (n) 16 In/Out +  Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 16 In/Out +AES I/O +  Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 16 In/Out +4 Mic Pre +  Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2
Aurora (n) 16 In/Out +4 Mic Pre +AES I/O + Lt-USB /Lt-Thunderbolt/ Lt-HD2

Aurora (n) PRE-1608 

Aurora (n) 24 In/Out  + USB/TB3/ HD2/DANTE
Aurora (n) 24 In/Out  +AES I/O + USB/TB3/ HD2/DANTE
Aurora (n) 24 In/Out +4 Mic Pre + USB/TB3/ HD2/DANTE

 Aurora (n) 32 In/Out + USB/TB3/ HD2/DANTE
Możliwe interfejsy do zamontowania w Aurorze:
 Lt-USB  USB 2.0 lub 3.0
 Lt-TB3  Thunderbolt 3
 Lt-HDx  Pro Tools
 Lt-DANTE
uwaga: do Aurory N można zamontować jeden interfejs do wyboru

Zastosowanie:

w studio
jako główny konwerter  wielokanałowy AD/DA
do rejestracji na żywo zespołu na tzw "100-kę"
do masteringu
 w postprodukcji  audio video

na koncertach
do rejestracji na żywo bezpośrednio na kartę Micro SD
od odtwarzania wielokanałowego dźwięku

Specyfikacja:

Preliminary Analog Performance Specifications
All measurements made with Audio Precision SYS‐2722 Audio Analyzer
Line In (includes A/D Conversion)
THD+N: ‐113dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim
Dynamic range: 119dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.010dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Common mode rejection: greater than 80dB
Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu
Line Out (includes D/A Conversion)
THD+N: ‐108dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, +20dBu trim
Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐130dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Full‐scale trim settings: +6dBV, 20dBu
Headphone Out (includes D/A Conversion)
THD+N: ‐107dB @1kHz, ‐1dBFS, 20kHz filter, volume at max
Dynamic range: 120dB, A‐weighted, ‐60dBFS signal method
Frequency response: ±0.025dB, 20–20kHz
Crosstalk: ‐120dB maximum @ 1kHz, ‐1dBFS signal
Output level: 18.4dBu maximum

Specyficzne kody

Komentarze (0)